Commodity trade option dodd frank
ZWIĘKSZENIE DODD-FRANK Ustawa Dodd-Frank ma szerokie i głębokie implikacje, które dotyczyć będą wszystkich aspektów usług finansowych i wielu innych branż. Ta witryna opracowana i prowadzona przez adwokatów przy ulicy Stinson Leonard poświęcona jest zrozumieniu tego złożonego prawodawstwa i pomaganiu firmom w zrozumieniu, w jaki sposób będzie to miało wpływ na nich. Nasi blogerzy Dodd-Frank przez Nate Endrud 30 września 2017 Dziś dział ds. Nadzoru nad rynkiem CFTC opublikował odpowiedź na najczęściej zadawane pytania dotyczące opcji towarowych, w tym obowiązków sprawozdawczych dotyczących opcji handlowych. Odpowiedź wyjaśniła kilka ważnych kwestii i powtórzyła inne. Oto niektóre z najważniejszych elementów, z liczbami odpowiadającymi odpowiedziom z CFTC. 3. Jako uzupełnienie, aby zakwalifikować się jako opcję handlową (podlegającą niższym obciążeniom regulacyjnym niż inne opcje lub swapy), opcja towaru musi obejmować towary fizyczne i spełniać trzy warunki: (1) opcja jest oferowana przez (2) opcja ta jest oferowana uczestnikowi obrotu handlowego i 3) uczestnikowi umowy kwalifikującej się do udziału w przetargu (ogólnie rzecz biorąc, podmiotowi finansowo wyrafinowanemu) lub uczestnikowi handlowemu (producentowi, procesorowi, użytkownikowi handlowemu lub obsługą handlową, podstawowemu towarowi fizycznemu) opcja ta ma zostać fizycznie rozstrzygnięta tak, aby w przypadku skorzystania z opcji spowodowałaby sprzedaż towarów zwolnionych lub rolnych w celu natychmiastowej lub odroczonej wysyłki lub dostawy. 6. W liście No-Action w sprawie opcji handlu uprawnieniami CFTC. Uczestnicy transakcji typu "non-swap" (nie-SDMSP) są faktycznie zwolnieni z obowiązku zgłaszania opcji handlowych na zasadzie transakcji w poszczególnych transakcjach zgodnie z częścią 45 zasad raportowania swapów CFTC, pod warunkiem że: (1) zgłaszają wszystkie nieudokumentowane (tzn. opcje handlowe, w których obydwaj kontrahenci są nie-SDMSP) za pośrednictwem rocznego formularza do składania i (2) zgłaszania DMO, za pośrednictwem poczty elektronicznej do TOreportingreliefcftc. gov, nie później niż 30 dni po wprowadzeniu opcji handlowych o łącznej wartości wartość nominalna przekraczająca 1 miliardy w dowolnym roku kalendarzowym. Praktyczny efekt tego prawdopodobnie będzie polegał na tym, że transakcje handlowe, w których co najmniej jeden kontrahent jest SDMSP, zostanie zgłoszony przez SDMSP sprawozdawczy zgodnie z częścią 45, natomiast transakcje handlowe, w których obydwie kontrahenci są nie-SDMSP będą zgłaszane przez obydwóch kontrahentów na Formularz TO. 8. Formularz TO, formularz do zgłaszania nieopublikowanych ofert handlowych, ma być wypełniany i przedkładany za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego Komisji na formularzu internetowym na formularzu. cftc. govlayoutsTradeOptionsTradeOptions. aspx. Formularz należy złożyć nie później niż 1 marca poprzedniego roku kalendarzowego (np. 1 marca 2017 r. W roku kalendarzowym 2017). 9. Wymóg formułowania formularza do raportowania jest uruchamiany przez wprowadzenie w ciągu roku kalendarzowego niepublikowanych opcji handlowych. Wartością podaną w formularzu jest wartość opcji wykonywanych w ciągu roku kalendarzowego. 13. Pierwszy Formularz do składania wniosków, obejmujący rok kalendarzowy 2017, powinien zawierać tylko nieopublikowane opcje handlowe zawarte w dniu 10 kwietnia 2017 r. Lub później. Opcje i transakcje swapowe zawarte przed tą datą są uważane za historyczne, a zgłaszanie historycznych opcji handlowych nie było biorąc pod uwagę przepisy CFTC. 16. Opcje handlu podlegają wymaganiom dotyczącym limitów pozycji 151 (które zostały zwolnione na mocy orzeczenia sądu, do czasu wniesienia odwołania). Jednakże limity pozycji nie mają zastosowania do kwalifikujących się pozycji zabezpieczających, a ponadto odnoszą się tylko do umów swapowych lub kontraktów terminowych powiązanych z jednym z 28 umów, na które powołano się (w odniesieniu do umów energetycznych, NYMEXs Henry Hub, gaz lekki słodki olej napędowy, NY Harbor Gasoline Blendstock i NY Harbour Oil Oil). Szczególnie często poznajemy aktualne informacje na temat ustawy o JOBS, ustawy Dodd-Frank i innych ważnych zagadnień z zakresu prawa papierów wartościowych. Dodd-Frank Act W następstwie kryzysu finansowego w 2008 r. Ustawa o reformie i ochronie konsumentów Dodd-Frank Wall Street 2017 (Dodd-Frank Act) wzmocnił organ regulacyjny CFTCrsquos w celu nadzorowania ponad 400 bilionów transakcji swapowych. Pisanie reguł W wyniku ustawy Dodd-Frank Wall Street i ochrony konsumentów. CFTC napisał zasady regulujące rynek swapów. Zobacz informacje poniżej dotyczące obszarów, które CFTC kierowała do swoich reguł. Zobacz także proponowane zasady i ostateczne przepisy wydane przez Komisję. Spotkania zewnętrzne WPR podejmuje kroki w celu zapewnienia przejrzystości w procesie tworzenia reguł. Informacje o wszystkich spotkaniach, które przewodniczący i personel Komisji mają z organizacjami zewnętrznymi w związku z wprowadzeniem w życie ustawy o reformie i ochronie konsumentów Dodd-Frank Wall Street, zostaną podane do publicznej wiadomości. Omówiono tematy spotkań, uczestników, streszczenia spotkań i wszelkie materiały przedstawione CFTC. Raporty i analizy Ustawa o reformie i ochronie konsumentów w Wall Street Dodd-Frank wymagała, aby CFTC przeprowadziła liczne badania i raporty dotyczące różnych kwestii mających wpływ na rynek instrumentów pochodnych. Informacje dotyczące tych raportów i badań zostaną opublikowane w miarę ich udostępniania. Tekst H. R. 4173: Ustawa o reformie i ochronie konsumentów w Wall Street Dodd-Frank Pobierz dokument PDF lub przeczytaj tekst dotyczący rozporządzenia w sprawie swapów firmy THOMAS Ustawa o reformie i ochronie konsumentów w Wall Street Dodd-Frank wprowadza kompleksową reformę regulacji swapów. Produkty te, które dotychczas nie były regulowane w Stanach Zjednoczonych, znajdowały się w centrum kryzysu finansowego w 2008 r. Historyczny rachunek Dodd-Frank zezwala CFTC na: Uregulowanie Dealerzy Dystrybutorów Lista zastępczych Dealerów Zamiennych Dealerzy Swap będą podlegać wymogom kapitałowym i marży, aby obniżyć ryzyko w systemie. Dealerzy będą musieli spełnić wysokie standardy prowadzenia działalności w celu zmniejszenia ryzyka i promowania integralności rynku. Dealerzy będą musieli spełnić wymogi dotyczące rejestrów i sprawozdawczości, aby organy regulacyjne mogły policji rynków. Zwiększenie przejrzystości i poprawa wyceny na rynku instrumentów pochodnych Zamiast handlować z otwartymi rynkami publicznymi, znormalizowane instrumenty pochodne będą musiały być przedmiotem obrotu na giełdach regulowanych lub zakładach wymiany. Przejrzysta wymiana swapów zwiększy konkurencję i przyniesie lepsze ceny na rynku. To obniży koszty dla przedsiębiorców i konsumentów. Niższe ryzyko dla amerykańskich publicznych standardowych instrumentów pochodnych zostanie przeniesione do centralnych banków rozliczeniowych w celu zmniejszenia ryzyka w systemie finansowym. Izby rozliczeniowe działają jako pośrednicy między dwiema stronami transakcji i biorą na siebie ryzyko, że jeden z kontrahentów może zawiesić zobowiązania. Izby rozliczeniowe zmniejszyły ryzyko na rynku terminowym od lat 90. XX wieku. Projekt ustawy Dodd-Frank przynosi te kluczowe innowacje na rynku w zakresie swapów rynkowych. Opcje Komisja wydała ostateczne i przejściowe ostateczne zasady w celu wdrożenia Ustawy o Reformie i Ochronie Konsumentów Dodd-Frank dotyczącej Wall Street. Poniżej znajduje się lista proponowanych, ostatecznych i przejściowych zasad dla tego tematu wraz z innymi pokrewnymi rejestracjami Federalnego Rejestru. Dodatkowe informacje dotyczące opcji towarowych są przedstawione poniżej, w tym arkusze informacyjne dotyczące każdej proponowanej, ostatecznej i przejściowej reguły końcowej, oraz szczegóły spotkań pracowników CFTC i stron zewnętrznych. Podobne prasowe rejestry federalne Informacje dodatkowe Usługi finansowe: rozporządzenie jutro Stany Zjednoczone Pojęcie formularza CFTC CFTC dotyczące opcji handlu towarami W dniu 7 maja 2018 r. CFTC opublikowało w Federalnym Rejestrze wniosek w sprawie wyeliminowania nieformalnej, ale ciężkiej formy TO, która w ciągu ostatnich dwóch lat wymagane było, aby użytkownicy końcowych instrumentów pochodnych zgłaszali niektórym informacjom CFTC w odniesieniu do obrotu prawami handlu towarowego. Jeśli wniosek zostanie przyjęty jako ostateczny po zamknięciu okresu komentowania w dniu 8 czerwca, nieliczni opłakują formę TO. Historia formularza DOD Dodd-Frank określiła swap, aby obejmować put, call, cap, podłogi, kołnierzyk lub podobną opcję dowolnego rodzaju. Pomimo argumentów przemysłowych, że opcje fizycznych dostaw nie były uregulowane jako transakcje swapowe, CFTC stwierdziło, że opcje fizycznych surowców mogĘ ... mieć obowiĘ ... zek wymiany swój Dodd-Frank. Aby unikać uciążliwych i prawdopodobnie niemożliwych do zrealizowania regulacji kontraktów na fizyczne towary, CFTC wyłączyła pewne opcje na towary, a mianowicie takie, które kwalifikują się jako opcje handlowe od większości wymagań Dodd-Frank. Zgodnie z zasadą przejściową ostatnią zasadą 32.3. aby kwalifikować się jako opcja handlowa, opcja towaru musi spełniać pewne warunki oferenta i oferenta, a także, jeśli będą wykonywane, być rozstrzygane fizycznie tak, aby uzyskana sprzedaż była transakcją typu spot lub forward. Reguła 32.3 była próbą litu regulacyjnego, ponieważ wyłącza z większości, ale nie wszystkich, wymogi wymiany, które w przeciwnym razie miałyby zastosowanie do nich z tytułu określenia jako swapy. Zgłosił się jeden z wymogów, że CFTC zachowywał dla opcji handlowych. Był to raczej bizantyjski system sprawozdawczości. W typowym scenariuszu, zgodnie z artykułem 32.3 (z późniejszymi zmianami w liście o niepowodzeniu pracowniczym 13-08), opcje handlowe są zgłaszane w następujący sposób: i) jeśli jedna z kontrahentów opcji jest dealerem swapu lub głównym uczestnikiem wymiany (MSP) , sprzedawca swapu lub MSP musi zgłosić opcję handlową do repozytorium danych swap (SDR), podobnie jak wszystkie inne swapy (mianowicie zgodnie z zasadami raportowania swap CFTC części 45) oraz ii) jeśli obydwie kontrakty typu " (tzn. sprzedawcy typu "non-swap"), użytkownicy końcowi muszą złożyć roczne formularze TO zamiast raportowania części 45. Odrębności formularza TO Form TO to odrębny formularz od początku. Chociaż wymagane jest zgłoszenie każdego roku kalendarzowego, w którym użytkownik końcowy wchodzi w opcję handlu z innym użytkownikiem końcowym, dane o opcjach handlowych, o które zwraca formularz formularza TO, odnoszące się do wykonywania przez użytkowników końcowych opcji handlowych w tym czasie rok kalendarzowy. Jeśli więc użytkownik końcowy nie wprowadzi żadnych opcji handlowych z innymi użytkownikami końcowymi w ciągu roku, nie jest zobowiązany do złożenia formularza, nawet jeśli wykona znaczną liczbę opcji handlowych w tym samym roku. Z drugiej strony, jeśli użytkownik końcowy wejdzie w opcję wymiany handlowej z innym użytkownikiem końcowym w ciągu roku, musi złożyć do formularza formularz BE bez informacji, jeśli w tym samym roku nie wykona żadnych opcji handlowych. Niemniej jednak CFTC uznała formularz TO za miejsce zamieszkania użytkowników końcowych, którzy sprzeciwili się zastosowaniu zasad raportowania swapu części 45 do opcji handlowych. Wszakże formularz "FOR" wymaga jedynie łącznych wartości nominalnych opcji handlowych wykonywanych w danym roku kalendarzowym (jeśli istnieją), podczas gdy część 45 wymagałaby zgłoszenia istotnych szczegółów dotyczących daty, czasu, stron, itp. handlu. Tym, co CFTC w tym czasie nie docenił, było obciążenie, które spowodowało, że formularze DO do użytkowników końcowych wymagają ich składania. W niedawnym wniosku dotyczącym wyeliminowania Z DO, CFTC zauważył otrzymane uwagi, wyjaśniając to, że ponieważ opcje handlowe są instrumentami dostawy fizycznej, systemy i procesy wykorzystywane przez wielu użytkowników do tworzenia, przechowywania i śledzenia ich opcji handlowych są odrębne i różni się od ich systemów finansowych, a zazwyczaj nie mają na celu śledzenia rodzaju informacji wymaganych przez Formę TO. Propozycja wyeliminowania formularza do najnowszego wniosku dotyczącego CFTC spowodowałaby, że forma TO z jego nędzy i nieszczęścia użytkowników końcowych będzie musiała śledzić informacje niezbędne do ich złożenia. Wniosek całkowicie wyeliminowałby formularz TO 8212, nie istnieją żadne okoliczności, w których nadal będzie to wymagane. Ponadto użytkownicy końcowi nie będą musieli zgłaszać opcji handlowych zgodnie z zasadami raportowania swapowego części 45. Ponadto wniosek przewiduje, że: użytkownicy końcowi musieli powiadomić CFTC pocztą elektroniczną nie później niż 30 dni po wejściu w opcje handlowe (niezależnie od tego, czy są zgłaszane do SDR) o łącznej wartości nominalnej większej niż 1 miliona w dowolnym roku kalendarzowym (wycenione w momencie zawarcia umowy handlowej, a nie w trakcie jej wykonywania) alternatywnie mogą przekazać powiadomienie za pośrednictwem poczty elektronicznej, że w uzasadniony sposób tego oczekują (nie musieliby oni wykazać, czy rzeczywiście się to zdarza) wartość zostanie obliczona poprzez pomnożenie maksymalnej ilości wyrażonej w opcji przez cenę kontraktu, która w przypadku opcji wycenianych w indeksach jest mierzona ceną rynkową w dniu realizacji dla niepłynnych punktów indeksowych, może to być skomplikowane, a co za tym idzie , strony blisko progu najprawdopodobniej zdecydują się dostarczyć wstępnej wiadomości e-mail do CFTC, aby uniknąć skomplikowanych obliczeń Istniejące wymagania w zakresie przechowywania danych mające zastosowanie do opcji handlowych nadal miałyby zastosowanie End-use rs muszą mieć numer identyfikacyjny podmiotu prawnego (LEI), ale nie potrzebują identyfikatora unikatowego identyfikatora transakcji (USI) ani unikatowego identyfikatora produktu (UPI) dla opcji handlowych Władze egzekwowania CFTC, w tym istniejące zasady przeciwko manipulacji na rynku, będą kontynuowane aby zastosować się do opcji handlowych i kwestia, czy opcje handlowe podlegają limitom pozycji spekulacyjnej, zostaną omówione później w przepisach dotyczących oddzielnych limitów pozycji CFTC. W oświadczeniu wspomagającym Prezes CFTC, Timothy Massad, zauważył, że ten wniosek o wyeliminowanie formularza TO TO TO jest częścią jego zobowiązania do doprecyzowania naszych zasad, tak aby przedsiębiorstwa handlowe mogły skutecznie prowadzić codzienne operacje i zapewnić, że nowe ramy prawne dla swapów nie narzuca się niezamierzonych konsekwencji ani obciążeń dla użytkowników końcowych. Wyeliminowanie formularza TO byłoby daleko w kierunku ponownego skupienia CFTC na temat przyczyn kryzysu finansowego i z dala od nadmiernego nacisku na przedsiębiorstwa komercyjne, które często były ofiarami. Nasz blog, Usługi finansowe: rozporządzenie jutro to wygodne źródło dla osób, które śledzą rozwój coraz bardziej złożonego, globalnego otoczenia regulującego usługi finansowe. Opublikuje raport o zmianach w przepisach dotyczących usług finansowych oraz przedstawia spostrzeżenia i komentarze w całej Afryce, Azji, Australii, Kanadzie, Europie i Stanach Zjednoczonych. Obejmujemy szeroki zakres tematów regulacyjnych dotyczących usług finansowych, w tym przepisów dotyczących bankowości i adekwatności kapitałowej, rozrachunku i rozliczeń, zapobiegania praniu brudnych pieniędzy, ubezpieczenia, regulacji i zgodności z przepisami dotyczącymi sprzedaży detalicznej i hurtowej oraz regulacji dotyczących papierów wartościowych. Pozostawanie w kontakcie
Comments
Post a Comment