Tsxv policy stock options
Zmiany w polityce wymiany Venture TSX 4.4. Opcje na Akcje Motywacyjne Kanada 7 czerwca 2017 W dniu 8 maja 2017 r. TSX Venture Exchange (TSXV) wdrożyło zmiany w polityce 4.4 - opcje motywacyjne (polityka 4.4). Zmiany mają na celu wyjaśnienie i wytyczne dotyczące istniejących wymogów i procedur, jednak inne zmiany stanowią nową politykę. W związku ze zmianami w polityce 4.4, TSXV dokonał również niewielkich zmian w polityce 4.7 - Opcje charytatywne w związku z IPO (polityka 4.7) i Formularz G - formularz podsumowujący - opcje na akcje motywacyjne. Niniejszy biuletyn zawiera podsumowanie niektórych istotnych zmian w polityce 4.4. Podsumowanie niektórych istotnych zmian w polityce 4.4 Plany wielokrotnego wyboru Sekcja 2.2 (c) Polityki 4.4 obecnie stanowi, że TSXV uznaje, że mogą wystąpić okoliczności, w których jest konieczne lub ostrożne, aby emitent miał więcej niż jeden plan opcji na akcje w o tym samym czasie. W przypadku, gdy emitent posiada więcej niż jeden program opcji na akcje lub dopuszcza opcje na akcje poza planem opcyjnych akcjonariuszy, ograniczenia określone w polityce 4.4 w odniesieniu do maksymalnej liczby opcji, które mogą zostać przyznane, mają zastosowanie do wszystkich planów opodatkowania i dotacji, agregat. Ponadto polityka 4.4 wyjaśnia teraz, że emitent może nie mieć zarówno planu opodatkowania akcji kolejowych, jak i planu opcji na akcje o stałym numerze, w tym samym czasie, jeśli łącznie wzrośnie liczba akcji zarezerwowanych dla emisji w ramach obu planów może przekroczyć 10 limitów określonych w polityce 4.4. Minimalna cena wykonania w sekcji 3.6 polityki 4.4 stanowi obecnie, że jeśli opcja jest przyznawana przez nowo wystawionego emitenta lub przez emitenta, który został wycofany z obrotu po zawieszeniu lub wstrzymaniu, emitent musi czekać, aż zadowalający rynek zostanie ustalony przed ustalając cenę wykonania i przyznając opcję. Ogólnie rzecz ujmując, TSXV nie uzna, że zadowalający rynek został ustanowiony do czasu upływu co najmniej 10 dni handlowych od dnia notowania lub w dniu powrotu do obrotu. WarunkiPodstawy zawarte w planach dotyczących opcji na akcje Polityka została poprawiona w celu wyjaśnienia, że w przypadku opcji na akcje przyznawanych pracownikom, konsultantom lub pracownikom spółek zarządzających, emitent i opcjonalny mają obowiązek zapewnić i potwierdzić, że opcjonalny jest w dobrej wierze pracownika, konsultanta lub pracownika firmy zarządzającej. Ponadto poprawki przewidują również, że cokolwiek nie przekraczające dwunastomiesięcznego okresu byłoby rozsądnym okresem wygaśnięcia opcji przyznanych opcjonalnemu, który przestał być dyrektorem, pracownikiem, konsultantem lub pracownikiem spółki zarządzającej emitenta. Polityka 4.4 przewiduje teraz, że plan opcji na akcje może zawierać postanowienie o automatycznym przedłużeniu terminu ważności opcji, jeśli data ważności mieści się w okresie (Okresu wygaśnięcia), w którym emitent zabrania opcji wyboru opcji na akcje. W takich okolicznościach obowiązują następujące wymagania: Okres Wygaśnięcia musi zostać formalnie nałożony przez emitenta zgodnie z wewnętrzną polityką handlową w wyniku dobrej praktyki ujawniania niejawnych informacji. Okres Wygaśnięcia musi wygasnąć po ogólnym ujawnieniu niejawnych informacji materiałowych. Data wygaśnięcia dostępnych opcji na akcje może zostać przedłużona nie później niż 10 dni roboczych po upływie Okresu Wygaśnięcia. Automatyczne przedłużanie nie będzie dozwolone, jeśli opcjonalny lub emitent podlega zaprzestaniu sprzedaży lub podobnemu zamówieniu. Akceptacja akcjonariuszy dla planów, dotacji i poprawek Zmiany w polityce 4.4 przewidują, że plan opcji na akcje o stałym numerze, który wraz z wszystkimi emitentami innych wcześniej ustalonych planów lub dotacji może skutkować w dowolnym momencie liczbą akcji na giełdzie, zarezerwowanych do emisji ponad 10 wyemitowanych akcji na dzień realizacji planu opcji na akcje musi uzyskać zgodę akcjonariuszy w momencie realizacji planu iw tym czasie nastąpi zmiana liczby akcji zarezerwowanych na emisję w ramach planu. Ponadto ustalony plan liczby, który wraz z wszystkimi emitentami innych wcześniej ustalonych planów lub dotacji nie mógł w dowolnym momencie skutkować liczbą akcji na giełdzie zarezerwowanych do emisji w ramach planu przekraczającego 10 wyemitowanych akcji na dzień realizacji planu (ldquo lt 10 Plan stały rdquo) nie wymaga zgody akcjonariuszy w momencie realizacji planu lub jego zmiany, chyba że w ramach Polityki 4.4 wymagana jest nieinwazyjna zgoda akcjonariuszy. Plany opcji na tabor kolejowy muszą uzyskać zgodę akcjonariuszy w momencie realizacji planu, a następnie corocznie na corocznym zgromadzeniu emitenta emitenta. W przypadku, gdy emitent nie uzyska rocznej akceptacji akcjonariuszy dla planu kroczącego, TSXV oczekuje od emitenta natychmiastowego zastąpienia istniejącego planu planem stacjonarnym lt10 zawierającym warunki, które nie wymagają zatwierdzenia przez akcjonariuszy. Ogólnie rzecz biorąc, TSXV będzie wymagać, aby wszelkie zmiany planu opodatkowania, które nie jest planem stacjonarnym lt10, muszą zostać zatwierdzone przez akcjonariuszy jako warunek przyjęcia przez TSXV poprawki. Zmiany w Polityce 4.4 zawierają listę zmian wymagających zatwierdzenia przez akcjonariuszy. Jeśli emitent wymaga zgody akcjonariusza na nowy lub zmieniony plan, przyjęcie przez TSXV planu będzie uzależnione od uzyskania wymaganej zgody akcjonariusza. TSXV generalnie zezwala na wykonanie nowego lub zmienionego planu przed uzyskaniem wymaganego zatwierdzenia przez akcjonariusza. Ponadto TSXV będzie generalnie zezwalać emitentowi na przyznanie opcji w ramach nowego lub zmienionego planu przed uzyskaniem niezbędnej zgody, pod warunkiem że emitent uzyska także konkretną zgodę akcjonariuszy na takie dotacje i w inny sposób spełnia wymagania obowiązujące w Polityce 4.4 . Takie zatwierdzenie musi być oddzielne i oprócz zatwierdzenia przez akcjonariuszy nowego lub zmienionego planu. Jeśli nie uzyskano zgody akcjonariusza: (i) w przypadku nowego planu, nowy plan i wszystkie opcje przyznane na jego podstawie wygasną (ii) w przypadku zmienionego planu, zmieniony plan ustaje (a emitent powróci z powrotem do istniejącego planu), a wszelkie opcje przyznane w ramach zmienionego planu wygasną (iii) w przypadku przyznania opcji, przyznane opcje zostaną rozwiązane, oraz (iv) w przypadku zmiany opcji, zmiana będzie dotyczyła bez siły i skutku. W przypadku gdy wymagana jest zgoda akcjonariusza, należy udostępnić okólnik informacyjny, który ma zostać przekazany akcjonariuszom w odniesieniu do spotkania, na którym zostanie zatwierdzony plan opodatkowania akcji lub przyznania lub zmiany opcji, musi ujawnić szczegółowe informacje o planie lub wariancie udzielenia lub zmiany w wystarczającym stopniu, aby umożliwić akcjonariuszom formalne uzasadnienie dotyczące dopuszczalności planu lub opcji przyznania lub zmiany. Zmiany w polityce 4.4 przewidują, że ujawnienie nowego planu powinno obejmować, bez ograniczeń: (i) opis osób uprawnionych do przyznania opcji w ramach planu (ii) maksymalną liczbę lub udział procentowy akcji, które mogą być zarezerwowane ( iii) ograniczenia w ramach planu dotyczące liczby opcji, które mogą być przyznane każdej osobie lub jakiejkolwiek kategorii osób; iv) metoda ustalania ceny wykonania; v) maksymalny termin opcji; oraz vi) upływ czasu i wygaśnięcia. Dodatkowo, w okólniku informacyjnym powinny być ujawnione osoby, które nie mogą głosować, oraz liczba posiadanych akcji głosujących. Wstępna akceptacja akcjonariuszy nie będzie wymagana, jeżeli: (i) program emisyjny został wdrożony przez emitenta przed notowaniem na TSXV (ii) emitent złożył wstępne ogłoszenie prospektu emisyjnego w związku z wnioskiem o wpis do wykazu, a także emitenta ujawnił szczegóły planu i istniejące opcje w prospekcie emisyjnym. Wreszcie w Polityce 4.4 wyjaśniono, że emitenci muszą otrzymać akceptację TSXV w odniesieniu do każdej zmiany planu oprocentowania. Niezależna akceptacja akcjonariuszy Zmiany w polityce 4.4 zapewniają obecnie, że niezaufana zgoda akcjonariusza musi zostać uzyskana w przypadku, gdy dowolna indywidualna dotacja na akcje mogłaby doprowadzić do przekroczenia jakichkolwiek ograniczeń dotyczących dotacji dla osób dokonanych wewnątrz lub przez jedną osobę, jeśli plan nie zezwala na te ograniczenia do przekroczenia. Ponadto poprawki do Polityki 4.4 wskazują, że dla celów tych ograniczeń opcje przechowywane przez osoby, których dane osobowe zostały nabyte w dowolnym momencie, które zostały przyznane tym osobom, zanim stały się wewnętrznymi, są uważane za opcje przyznane osobie wewnętrznej, niezależnie od faktu, że osoba ta nie była wnuczką w momencie dotacji. Zmiany w polityce 4.4 przewidują również, że w przypadku, gdy przyznanie opcji spowodowałoby przekroczenie ograniczeń dotyczących dotacji dla osób dokonanych wewnątrz lub przez jedną osobę, lub gdy nastąpi zmiana opcji na akcje posiadanych przez osobę, która mogłaby obniżyć cenę wykonania lub gdy dotacja wymagałaby innego zatwierdzenia przez akcjonariusza zgodnie z sekcją 3.9 (e) Polityki 4.4, taka akceptacja akcjonariuszy nie może być niespecyficzną lub pełną aprobatą. Okólnik informacyjny musi ujawnić szczegółowy opis dotacji lub zmiany w wystarczającym stopniu, aby umożliwić akcjonariuszom formalne uzasadnienie dotyczące proponowanej pomocy lub zmiany. Przykładowo, w przypadku zmiany, która mogłaby obniżyć cenę wykonania opcji przechowywanej przez osobę wnoszoną przez poufnych, ujawnienie powinno obejmować, bez ograniczeń, tożsamość wnuczka, liczbę opcji posiadanych przez wewnętrznego, bieżącą cenę wykonania i proponowane ćwiczenie cena. Opcje dla upoważnionych organizacji charytatywnych Polityka 4.4 umożliwia teraz emitentowi przyznanie opcji dla ldquoeligible charitable organizationsrdquo (zgodnie z definicją w polityce 4.7) po jej umieszczeniu. Przed zmianami w polityce 4.4 polityka TSXV zezwala tylko na takie dotacje przed lub w związku z pierwszą emitowaną przez emitenta ofertą publiczną. Ogółem liczba opcji przyznanych i nierozstrzygniętych w odniesieniu do organizacji charytatywnych ldquoeligigeliging nie może przekroczyć jednej z wyemitowanych akcji emitenta w dowolnym momencie, obliczonej bezpośrednio po dotacji. Ograniczenie to obejmuje wszelkie dotacje w ramach polityki 4.7. Opcje przyznane organizacjom charytatywnym ldquoeligible w ramach Polityki 4.4 zostaną uwzględnione w opcjach opcji określonych w sekcji 2.2 (a) Polityki 4.4. W przeciwieństwie do tego opcje opcji przyznanych ldquoeligible organizacjom charytatywnymquo w ramach polityki 4.7 nie zostaną uwzględnione w takich ograniczeniach opcji. Kopię praw autorskich 2017 TSX Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. TMX Group Limited i jej podmioty stowarzyszone nie popierają ani nie rekomendują żadnych papierów wartościowych wyemitowanych przez jakiekolwiek firmy zidentyfikowane na tej stronie. Proszę szukać profesjonalnej porady, aby ocenić konkretne papiery wartościowe lub inną treść w tej witrynie. Wszystkie treści (w tym linki do witryn osób trzecich) są udostępniane wyłącznie w celach informacyjnych (a nie w celach handlowych) i nie mają na celu dostarczenia porad prawnych, rachunkowych, podatkowych, inwestycyjnych, finansowych lub innych i nie należy ich powoływać takie porady. Opinie, opinie i porady osób trzecich odzwierciedlają opinie poszczególnych autorów i nie są zatwierdzane przez TMX Group Limited lub jej podmioty powiązane. TMX Group Limited i jej podmioty stowarzyszone nie przygotowały, nie przeanalizowały ani nie aktualizowały treści osób trzecich na tej stronie ani zawartości stron osób trzecich i nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za takie informacje. TSX Venture Exchange wydało biuletyn, który przedstawia jego poprawki do Polityki 4.4 Opcje motywacyjne Kluczowe aspekty zmian obejmują: przyznanie opcji uprawnionym organizacjom charytatywnym (sekcja 3.13) Rozszerzenie opcji, jeśli wygasa w okresie wygaśnięcia (sekcja 3.8) Wymagania dotyczące zatwierdzania udziałowców (sekcja 3.9 i 3.10) Zatwierdzenie TSXV dla Zmiany w planach (sekcja 4.1) Aktualizacja formularza 4G Zmiany są skuteczne natychmiast i można znaleźć pełny biuletyn TUTAJ. Tak: Kanada. Zmiany w polityce wymiany Venture TSX 4.4. Opcje na akcje zachęcające W dniu 8 maja 2017 r. TSX Venture Exchange (TSXV) wdrożyło zmiany w polityce 4.4 - opcje motywacyjne (polityka 4.4). Poprawki mają na celu wyjaśnienie i wytyczne dotyczące istniejących wymogów i procedur, jednak inne zmiany stanowią nowe W związku z poprawkami do Polityki 4.4, TSXV dokonał również niewielkich zmian w Polityce 4.7 - Opcje charytatywne w związku z IPO (Policy 4.7) i Formularz G - Formularz Podsumowujący - Opcje Incentive Stock. Ten biuletyn zawiera podsumowanie niektórych istotnych zmian w polityce 4.4. Podsumowanie niektórych istotnych zmian w polityce 4.4 Plany wielokrotnego wyboru Sekcja 2.2 (c) Polityki 4.4 obecnie stanowi, że TSXV uznaje, że mogą wystąpić okoliczności, w których jest konieczne lub ostrożne, aby emitent miał więcej niż jeden plan opcji na akcje w tym samym czasie. Jeśli emitent posiada więcej niż jeden program opcji na akcje lub przyznał opcje na akcje poza planem opcyjnych akcjonariuszy, ograniczenia określone w polityce 4.4 na maksymalnej liczbie opcji, które mogą zostać przyznane, mają zastosowanie do wszystkich planów opcji na akcje i dotacje w ramach agregacji. Ponadto polityka 4.4 wyjaśnia teraz, że emitent może nie mieć zarówno planu opodatkowania akcji kolejowych, jak i planu liczby akcji o stałym numerze, w tym samym czasie, jeśli w liczbie łącznie akcje zarezerwowane na emisję w ramach obu planów mogłyby przekroczyć 10 limitów określonych w Polityce 4.4. Minimalna cena wykonania w sekcji 3.6 polityki 4.4 stanowi obecnie, że jeśli opcja jest przyznawana przez nowo wystawionego emitenta lub przez emitenta, który został wycofany z obrotu po zawieszeniu lub wstrzymaniu, emitent musi czekać, aż zadowalający rynek zostanie ustalony przed ustalając cenę wykonania i przyznając opcję. Ogólnie rzecz ujmując, TSXV nie uzna, że zadowalający rynek został ustalony, dopóki nie upłynął co najmniej 10 dni handlowych od daty notowania lub w dniu powrotu do obrotu. WarunkiPodstawy zawarte w planach dotyczących opcji na akcje Polityka została poprawiona w celu wyjaśnienia, że w przypadku opcji na akcje przyznawanych pracownikom, konsultantom lub pracownikom spółek zarządzających, emitent i opcjonalny mają obowiązek zapewnić i potwierdzić, że opcjonalny jest w dobrej wierze pracownika, pracownika, konsultanta lub pracownika spółki zarządzającej. Ponadto poprawki przewidują, że okres nieprzekraczający 12 miesięcy byłby rozsądnym okresem wygaśnięcia opcji przyznanych opcjonalnemu, który przestał być dyrektorem, pracownikiem, konsultantem lub kierownictwem pracownik spółki emitenta. Polityka okresów czerń 4.4 obecnie przewiduje, że plan opcji na akcje może zawierać postanowienie o automatycznym przedłużeniu do daty wygaśnięcia opcji, jeśli data ważności mieści się w okresie (Okres braku zapłaty), w którym emitent zabrania wykonawcy opcji na akcje . W takich okolicznościach obowiązują następujące wymogi: Okres Wygaśnięcia musi być formalnie nałożony przez emitenta zgodnie z wewnętrzną polityką handlową w wyniku dobrego samopoczucia ujawnionych niejawnych informacji. Okres Wygaśnięcia musi wygasnąć po ogólnym ujawnieniu niejawnych informacji materiałowych. Termin ważności opcji na akcje może zostać przedłużony nie później niż w ciągu 10 dni roboczych po upływie Okresu Wygaśnięcia. Automatyczne przedłużanie nie będzie dozwolone, jeśli opcjonalny lub emitent podlega zaprzestaniu sprzedaży lub podobnemu zamówieniu. Akceptacja akcjonariuszy dla planów, dotacji i poprawek Zmiany w polityce 4.4 przewidują, że plan opcji na akcje o stałym numerze, który wraz z wszystkimi innymi wcześniejszymi programami lub grantami emitowanymi przez emitenta mógłby w dowolnym momencie spowodować liczbę akcji na giełdzie, zarezerwowanych do emisji ponad 10 wyemitowanych akcji na dzień realizacji planu opcji na akcje musi uzyskać zgodę akcjonariuszy w momencie realizacji planu iw tym czasie nastąpi zmiana liczby akcji zarezerwowanych na emisję w ramach planu. Ponadto ustalony plan numeracji, który wraz z wszystkimi innymi wcześniejszymi programami lub grantami emitowanymi przez emitenta nie mógł w dowolnym momencie przynieść liczby akcji na giełdzie, zarezerwowanych do emisji w ramach planu przekraczającego 10 wyemitowanych akcji na dzień realizacji planu (
Comments
Post a Comment